Graafsebaan 133 · 5248 NL Rosmalen ('s-Hertogenbosch) · 073 629 39 11 · info@autotron.nl
Iconische blauwe performers geven acht shows in nieuwe entertainmenthal MAINSTAGE, het familielid van Autotron!
Wegens succes keert de iconische entertainmentsensatie BLUE MAN GROUP in 2020 met hun World Tour terug naar Nederland. De prijswinnende voorstelling rondom het trio kale blauwe performers strijkt voor slechts acht shows exclusief neer in MAINSTAGE in ’s-Hertogenbosch. De shows vinden plaats in het Hemelvaartsweekend, van 20 tot en met 24 mei 2020. De officiële kaartverkoop start op vrijdag 13 december om 10:00 uur via www.ticketmaster.nl.
Met hun unieke en spraakmakende mix van kunst, technologie, muziek en comedy is BLUE MAN GROUP al meer dan 25 jaar een fenomeen. Een show van BLUE MAN GROUP kent wereldwijd zijn gelijke niet met de bijzondere combinatie van theater, muziek en percussie. De show staat bekend als een onvergetelijke, interactieve beleving voor het hele publiek, dat tijdens de show met de drie blauwe, kale mannen rockt, lacht en feest. De drie hoofdpersonen blijven de wereld om hen heen en de zaal waarin zij terecht zijn gekomen onderzoeken en in de meest onverwachte hoekjes vinden ze verrassingen.
Medeoprichter Chris Wink zegt: “Toen we voor het eerst begonnen met het creëren van optredens rond dit onschuldige, nieuwsgierige personage genaamd Blue Man, hadden we nooit durven dromen dat het hiertoe zou leiden. Het is een eer om deze show te geven voor mensen in Nederland.” “We zijn ontzettend blij dat we voor het allereerst een ander gedeelte van Nederland, de stad ’s-Hertogenbosch, kunnen aankondigen als de tweede Nederlandse locatie waar BLUE MAN GROUP’s World Tour het publiek zal gaan betoveren”, aldus Benoit Mathieu, Executive Managing Director. “Sinds de recente overname door Cirque du Soleil Entertainment Group, heeft BLUE MAN GROUP zichzelf zowel creatief als zakelijk wereldwijd verder kunnen ontplooien. Zo kunnen we met onze show wereldwijd een nieuw publiek bereiken en we voelen ons vereerd dat we deze nu ook met het publiek kunnen gaan delen. Zonder dat er een taalbarrière is – de blue men spreken tenslotte niet – kunnen fans van alle leeftijden, culturen en nationaliteiten de onvergetelijke ervaring meemaken.”